novinky ze světa zoopunku

POSLEDNÍ KONCERT PŘED NAHRÁVÁNÍM CD

Dnes (pátek 24.7.) máte šanci nás naposledy vidět naživo, než si dáme téměř čtyřměsíční pauzu, kterou vyplníme dovolenými, přípravou nového cd a hlavně pobytem ve studiu, kde budeme nahrávat následovníka Hry na doktora. Jste proto všichni zváni do Písku do restaurace na Ostrově, kde zahrajeme od 21:00 i s Hodně podně.

SEDLČANY ZRUŠENY!

Z důvodu špatného počasí Rockfest v Sedlčanech zrušen!!

PERNÁ SOBOTA

Troják jsme nikdy neměli. Zkusit se má ale skoro všechno. V sobotu 18. července nejdříve ve 14:45 zahrajeme na námi oblíbeném Mighty sounds, poté přejíždíme do Želče na Footfest, kde začínáme v 18:00. A konečně naše mini turné zakončíme ve 23:00 v Sedlčanech na Rockfestu. A jedna zpráva z bulváru. Jedeme dodávkou, kterou nás poveze kytarista jedné známější alternativně rockové kapely. Kdo uhádne jaké, je Pánem vesmíru. :-)

ZÍTRA VYCHLASTANEJ FEST

Na punkových akcích už moc nehrajeme. Zítra uděláme vyjímku a zavítáme do Krhovic u Znojma na tradiční Vychlastanej fest. Hrajeme ve čtyři odpoledne.

ZÍTRA V PLZNI, V PÁTEK V JISTEBNICI

Ve čtvrtek 25. června se po necelých dvou měsících ukážeme opět v Plzni na festivale Cigistock. Hrajeme od 19:15. O den později zahrajeme v Jistebnici v místním KD. Společně s námi vystoupí Volant, Kick 69 a Rybičky 48. Letní koncerty začínají, nenechte nás v tom samotné. :-)

PO DVOU MĚSÍCÍCH OPĚT V PLZNI

Ve čtvrtek 25. června se po necelých dvou měsících vracíme na plzeňské místo činu. Zahrajeme na festivale Cigistock od 19:15.

V SOBOTU ÚSTÍ N/LABEM A LIBEREC

Po měsíční pauze opět začínáme hrát. Tuto sobotu 6. června si dáme rovnou dvoják. V 17:30 vystoupíme na Útulek festu a ve 22:00 zabékáme v libereckém klubu Vlak. Jak by řekl František Straka, fotbalový reprezentační trenér: " Už se moc na dvojáček těšíme, doufáme, že i v Ústíčku a Liberečku se budou těšit na nás..." :-)

MĚSÍC KONCERTNÍ PAUZA

Po dubnovém koncertním šílenství, kdy jsme hráli každý víkend, a to se nám stává maximálně jednou za dvacet let, si dáváme na měsíc klid. Ale jen zdánlivý. Z nitra naší zkušebny se budou ozývat tóny dvou nových skladeb. Těšte se na ploužák a vypalovačku. :-)

PO PĚTI LETECH V PLZNI!!!

Tento pátek 1. května se po pěti letech vracíme do Plzně. Zahrajeme zde v oblíbeném klubu Divadlo Pod lampou. POZOR hrajeme jako první, tzn cca od 21:00. Společně s námi Dukla vozovna a Žádnej strach.

DERATIZÉŘI SLAVÍ A MY BUDEM U TOHO!

Zítra slánská folk - punková kapela Deratizéři oslaví 10 let činnosti a nás si pozvala, abychom celou oslavu ve slánské Lokalitě zakončili. Přijdte se pobavit společně s unplugged Totáčema, ZNC, Doktorem P.P. a dalšími.